Connect with us

Uncategorized

De coronacijfers van vandaag

Published

on




Elke dag geeft NU.nl een overzicht van de recentste cijfers over de ontwikkeling van het coronavirus in Nederland. Dit zijn de cijfers die nu (vrijdag 7 mei) bekend zijn, samengebracht in vijf grafieken.


Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Uncategorized

Selectie van serviceproviders: 5 bewezen tips om succes te verzekeren

Published

on

By

Heeft u de middelen om alle bedrijfssystemen adequaat te ondersteunen? Waarschijnlijk niet. Het is gewoon te duur voor de meeste MKB’s. Maar uw bedrijfssystemen zijn de hoeksteen van uw bedrijf. Ze moeten betrouwbaar, veilig en kosteneffectief zijn. En ze moeten elke dag op het hoogst mogelijke niveau presteren. Dit maakt het kiezen van een serviceprovider van het grootste belang bij het uitbesteden van services, vooral als u technische ondersteuning uitbesteedt of van plan bent helpdeskactiviteiten uit te besteden.

Er is geen vervanging voor het hebben van de juiste provider.

Maar de juiste kiezen is lastig. U wilt een provider die het werk kan doen en uw belang voor ogen heeft.

Dat is een hele opgave.

Onderstaande tips kunnen helpen. Ze besparen u tijd en geld bij het evalueren van providers. En ze helpen u te garanderen dat u een provider kiest die bij uw bedrijf past:

  1. Kies een serviceprovider

Zoek naar een dienstverlener die bewezen en deskundig is. Idealiter zouden ze uw producten, diensten, technologie, industrie, enzovoort moeten kennen.

En hoewel u niet van hen kunt verwachten dat ze de fijnere details van uw bedrijf kennen, moeten ze uw werkgebied volledig begrijpen.

  1. Definieer duidelijk uw vereisten

    Als u niet weet wat uw vereisten zijn, hoe kunt u dit dan aan uw provider vertellen? Beter nog, hoe kunnen ze hen ontmoeten?

Definieer de vereisten, pijnpunten en specifieke problemen die u wilt aanpakken. Geef ze vervolgens prioriteit en laat het uw provider weten.

  1. Ontwikkel realistische verwachtingen

    Veel klant/leverancier-relaties overstijgen de verwachtingen. Vaak zijn de verwachtingen van de klant gewoon te hooggespannen. Alleen omdat een provider goed is in wat hij doet, wil dat nog niet zeggen dat hij de maan kan leveren.

Vergeet niet dat het een partnerschap is. Bedrijven die ervoor kiezen om outsourcingpartners als een integraal onderdeel van het corporate team te zien, vergroten hun kansen op succes enorm.

Stel realistische verwachtingen om er het maximale uit te halen. Bied vervolgens maximale ondersteuning om de provider te helpen hieraan te voldoen.

  1. Kies capaciteit boven kosten

    Vergis je niet. Prijzen en ROI zijn van cruciaal belang. Maar u moet geen aanbieder kiezen omdat deze de goedkoopste is. Selecteer een beproefde leverancier met de ervaring en mogelijkheden om de klus als eerste te klaren.

Stel hiervoor vragen als:

Biedt u aanpasbare ondersteuningsplannen met een 24x7x365-helpdesk?
Wordt er wereldwijd ondersteuning geboden in meerdere talen?
Bieden uw ondersteuningsdiensten aangepaste plannen voor productupgrades?
Heb jij ervaring met organisaties van onze omvang?
Wie zijn uw strategische partners en waar bevinden ze zich?
Houd er ook rekening mee dat dingen verwarrend kunnen zijn als je te maken hebt met wereldwijde leveranciers die sterk verschillende prijsstructuren, bedrijfsculturen, enz. kunnen hebben.

Doe eerst je onderzoek. Kies dan een provider op basis van capaciteit en niet op kosten. Dat is wat slimme managers doen.

  1. Motiveer uw outsourcingpartner/serviceprovider

    Het motiveren van je provider staat voorop. Begin met hen te zien als werknemers die toevallig ergens anders wonen/werken. Behandel ze dan als interne medewerkers.

Luister en let op wat ze te zeggen hebben, geef ze verantwoordelijkheid, promoot hun successen en zorg ervoor dat ze weten dat je feedback op prijs stelt.

Kortom, behandel ze als gelijken. En communiceren, communiceren, communiceren.

Het vinden van de juiste dienstverlener is een uitdaging. Stel dus veel vragen en bekijk het trackrecord zorgvuldig.

Zoek vooral naar een dienstverlener die niet alleen binnen uw budget past, maar ook deskundig, bewezen en ervaren is in uw branche. Als je tijd wilt besparen en een professionele dienstverlener nodig hebt, bekijk dan de Loodgieter die je kunt krijgen.

Technische ondersteuning en helpdeskactiviteiten zijn essentiële bedrijfssystemen – te belangrijk om uit te besteden aan zomaar iemand. Zorg ervoor dat ze worden uitbesteed aan een capabele, bewezen serviceprovider.

Continue Reading

Uncategorized

Waarom de lunchroom op kantoor belangrijker?

Published

on

By

is dan de directiekamer Is het je ooit opgevallen hoe de keuken het sociale middelpunt van een huis is?

De keuken is waar het gezin, en vaak Wapenveld Its a place in the Netherlands bezoekers, de neiging hebben om samen te komen, en waar alle interactie plaatsvindt. Voorbij zijn de dagen dat keukens waren weggestopt en puur functioneel. Nu staan ​​ze vooraan en in het midden. Het hart van het huis. En vandaag gaan kantoorkeukens en lunchrooms dezelfde kant op. Waarom? Omdat er een goed begrepen verband is tussen informele interacties en innovatie. Dus als de keuken thuis de plek is waar alle interactie plaatsvindt, waarom probeert u dan niet hetzelfde op het werk te laten gebeuren? Volgens een artikel in The Harvard Business Review suggereren prestatiegegevens die zijn verzameld van duizenden werkruimten dat persoonlijke interacties de belangrijkste activiteit zijn in elke kantoorruimte. Deze toevallige ontmoetingen en ongeplande interacties verbeteren in feite de prestaties. Dus misschien is de eenvoudige lunchroom, perfect voor ongeplande ongeplande interacties, belangrijker dan de directiekamer? In het artikel van vandaag kijken we naar de top 5 redenen waarom lunchrooms belangrijk zijn en 5 must-have features voor jouw lunchroom.

5 redenen waarom lunchrooms belangrijk zijn

1. Stimuleer samenwerking De lunchroom is niet alleen een plek om je boterham te eten of de restjes van gisteravond op te warmen. Het is een plek voor toevallige ontmoetingen en on-the-fly discussies terwijl je eet. Het gaat om het maken van persoonlijke connecties en het aangaan van gesprekken die tot creatieve ideeën kunnen leiden. En dat is, zoals we al hebben besproken, goud.

2. Laat zien dat je medewerkers waardeert U hoeft niet de meest geavanceerde lunchroom ter wereld te hebben om uw medewerkers tevreden te houden en te laten zien dat ze gewaardeerd worden. Als u echter de moeite neemt om een ​​plek te creëren waar uw werknemers zich echt kunnen ontspannen en opfrissen, zullen ze u belonen met beter werk en meer voldoening.

3. Verhoog het moreel Net als de keuken thuis kan de lunchroom het hart van de ruimte worden. Hier vier je mijlpalen van het personeel en schreeuw je ochtendthee voor een goed stuk werk. Het moet een plek zijn met een goede vibe.

4. Verleng de werkdag Onvriendelijke (of niet-bestaande) keukens hebben het effect dat werknemers tijdens de maaltijd de voordeur uit worden geduwd. Door een voorziening te bieden die mensen graag gebruiken, zullen ze deze gebruiken, en hun collega’s ook. En wat gebeurt er dan? Casual werkbesprekingen en ideeën delen tijdens lunch- en pauzetijden.

5. Zorg voor meer alternatieve ruimte-opties Als je de lunchroom goed inricht, wordt deze voor meer dan alleen lunch gebruikt. Het kan een informele ruimte worden om samen te werken en te brainstormen; informele bijeenkomsten te houden; een ruimte waar mensen alleen kunnen gaan werken, of gewoon even weg kunnen van hun bureau. Deze ‘uitbraak’ is belangrijk voor productiviteit en welzijn.​

Continue Reading

Uncategorized

Are you looking for a buyer in Limburg?

Published

on

By

Ben jij op zoek naar een opkoper in Limburg? RED TRADE is dé opkoper in Nederland. Wij zijn een actieve speler in de markt van het opkopen van overproductie, assortiment wissels en restpartijen. Ook de aankoop van voorraden die zijn ontstaan uit faillissementen en/of tijdelijke liquiditeit problemen horen bij dit profiel.

Door ons grote netwerk van bedrijven, zowel handelend als producerend in merk- en merkloze artikelen, is het snel wisselende aanbod geschikt voor groothandels, e-commerce aanbieders, grote en kleine winkelbedrijven, marktkooplui, intermediairs en exporteurs.

Bij RED TRADE kunnen wij jou helpen met het opkopen van producten/artikelen. Bij het invullen van een RED TRADE waarde-bepaling-formulier nemen wij binnen 24 uur contact met jou op om het formulier te bespreken. Tijdens het gesprek doen we een aanbieding of komen we persoonlijk bij je langs.

Indien we een overeenkomst hebben betalen we binnen 24 uur. Dit is zeker prettig wanneer je in een situatie zit waarin u snel liquide middelen nodig heeft. Na de betaling ontzorgen wij de klant door de restanten op te halen en waar nodig is te demonteren. Daarnaast zorgen wij voor het proces rondom het project.

Continue Reading

Trending